Blog Prawo karne

Marketing i sprzedaż

Jak tworzyć społeczność wokół nowej marki?

12 lipca 2017
Kategoria: Marketing i sprzedaż
product manager w Fakturownia.pl
Maria Seta

Każda marka, z którą spotyka się konsument, tworzy w jego umyśle specyficzną, unikalną dla danego odbiorcy przestrzeń. Jest to odpowiadająca marce ?szufladka?, zawierająca informacje, które przyczynią się...

Omnichannel po polsku

8 czerwca 2017
Kategoria: Marketing i sprzedaż

Jak wynika z badania przeprowadzonego na początku maja br. przez Lizard Media, firmę specjalizującą się w e-commerce, prawie połowa dużych sklepów online w Polsce nie aktualizuje stanów magazynowych na...

Jak reklamować się w internecie?

31 stycznia 2017
Kategoria: Marketing i sprzedaż

Coraz więcej firm posiada własne strony internetowe lub chociażby wizytówki on-line, z którymi mogą dotrzeć do potencjalnych klientów w przestrzeni wirtualnej. Ci, którzy decydują się na założenie strony WWW, często wybierają dodatkowo ich promocję...

Networking - jak budować sieć kontaktów?

30 stycznia 2017
Kategoria: Marketing i sprzedaż
redaktor naczelny
Marta Przybylska

O mocy kontaktów w biznesie zapewne nikogo przekonywać nie trzeba. Im większa sieć znajomości, tym dla przedsiębiorcy szybszy dostęp do informacji, łatwiejsza współpraca z kontrahentami i partnerami biznesowymi, zwiększona efektywność oraz...

Czy social media są użyteczne w marketingu?

27 stycznia 2017
Kategoria: Marketing i sprzedaż

Media społecznościowe, czyli social media odgrywają w naszym życiu coraz większą rolę. Także coraz częściej wykorzystywane są przez firmy, które dzięki nim mogą dotrzeć do szerokiej gamy nowych klientów i realizować działania marketingowe...

Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?

18 stycznia 2017
Kategoria: Marketing i sprzedaż
IP
Informacja Prasowa

Prawdopodobnie każdy jednym uchem słyszał o wielkich zmianach, jakie przyniósł Inbound Marketing. Jednak niektóre firmy wciąż gubią się w ilości nowych pomysłów i narzędzi, nie wiedząc jak je sprawnie połączyć...

Jak stworzyć strategię i plan marketingowy?

28 grudnia 2016
Kategoria: Marketing i sprzedaż 1
redaktor naczelny
Marta Przybylska

Niestety w realiach wielu polskich przedsiębiorstw, w strukturach firm, marketing wciąż traktowany jest drugorzędnie. Niby wszyscy z niego korzystają, a jednak wciąż przedsiębiorcy podchodzą do niego z pewną dozą wątpliwości i niepewności...

Metody oceny efektywności działań marketingowych

3 października 2016
Kategoria: Marketing i sprzedaż
redaktor naczelny
Marta Przybylska

Strategia marketingowa powinna definiować cel każdego podejmowanego działania, a także określać sposób ich oceny. W większości firm marketing opiera się na serii prób i błędów i nic w tym dziwnego. W końcu to działania...

Case study - analiza rynku stron internetowych

23 sierpnia 2016
Kategoria: Marketing i sprzedaż
doradca startupów
Krzysztof Czubak

W tworzeniu biznesu niezwykle ważnym etapem przygotowawczym jest badanie rynku. Dla mnie, jako założyciela agencji interaktywnej, była to okazja do zgłębienia informacji na temat rynku stron internetowych w Polsce...

Miniprzewodnik dla rozpoczynających e-handel

1 sierpnia 2016
Kategoria: Marketing i sprzedaż
CEO at Virtual People
Grzegorz Kozak

Wszystkie badania dowodzą, że klienci coraz częściej wolą robić zakupy przez Internet, niż w sklepach stacjonarnych. Powoduje to coraz większą zachętę dla przedsiębiorców, by zacząć działać w internetowym biznesie. Na pierwszy rzut oka, nie potrzeba tu...

Masz pytanie?

Zadaj je autorom