Blog Prawo karne

Marketing i sprzedaż

Konwergencja mediów. Początek nowej ery czy nowe formy kontroli?

16 listopada 2017
Kategoria: Marketing i sprzedaż
Senior Associate, Corporate and Financial Communications w MSLGROUP
Marcin Starkowski

Zastanawiając się nad skomplikowanym zagadnieniem konwergencji mediów, nie sposób chyba przesądzić, czy jest początkiem nowej ery mediów, czy przynosi nowe formy kontroli społeczeństwa. Sądzę, że powinno się zestawić oba...

Jak tworzyć społeczność wokół nowej marki?

12 lipca 2017
Kategoria: Marketing i sprzedaż
product manager w Fakturownia.pl
Maria Seta

Każda marka, z którą spotyka się konsument, tworzy w jego umyśle specyficzną, unikalną dla danego odbiorcy przestrzeń. Jest to odpowiadająca marce ?szufladka?, zawierająca informacje, które przyczynią się...

Omnichannel po polsku

8 czerwca 2017
Kategoria: Marketing i sprzedaż

Jak wynika z badania przeprowadzonego na początku maja br. przez Lizard Media, firmę specjalizującą się w e-commerce, prawie połowa dużych sklepów online w Polsce nie aktualizuje stanów magazynowych na...

Jak reklamować się w internecie?

31 stycznia 2017
Kategoria: Marketing i sprzedaż

Coraz więcej firm posiada własne strony internetowe lub chociażby wizytówki on-line, z którymi mogą dotrzeć do potencjalnych klientów w przestrzeni wirtualnej. Ci, którzy decydują się na założenie strony WWW, często wybierają dodatkowo ich promocję...

Networking - jak budować sieć kontaktów?

30 stycznia 2017
Kategoria: Marketing i sprzedaż
redaktor naczelny
Marta Przybylska

O mocy kontaktów w biznesie zapewne nikogo przekonywać nie trzeba. Im większa sieć znajomości, tym dla przedsiębiorcy szybszy dostęp do informacji, łatwiejsza współpraca z kontrahentami i partnerami biznesowymi, zwiększona efektywność oraz...

Czy social media są użyteczne w marketingu?

27 stycznia 2017
Kategoria: Marketing i sprzedaż

Media społecznościowe, czyli social media odgrywają w naszym życiu coraz większą rolę. Także coraz częściej wykorzystywane są przez firmy, które dzięki nim mogą dotrzeć do szerokiej gamy nowych klientów i realizować działania marketingowe...

Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?

18 stycznia 2017
Kategoria: Marketing i sprzedaż
IP
Informacja Prasowa

Prawdopodobnie każdy jednym uchem słyszał o wielkich zmianach, jakie przyniósł Inbound Marketing. Jednak niektóre firmy wciąż gubią się w ilości nowych pomysłów i narzędzi, nie wiedząc jak je sprawnie połączyć...

Jak stworzyć strategię i plan marketingowy?

28 grudnia 2016
Kategoria: Marketing i sprzedaż 1
redaktor naczelny
Marta Przybylska

Niestety w realiach wielu polskich przedsiębiorstw, w strukturach firm, marketing wciąż traktowany jest drugorzędnie. Niby wszyscy z niego korzystają, a jednak wciąż przedsiębiorcy podchodzą do niego z pewną dozą wątpliwości i niepewności...

Metody oceny efektywności działań marketingowych

3 października 2016
Kategoria: Marketing i sprzedaż 1
redaktor naczelny
Marta Przybylska

Strategia marketingowa powinna definiować cel każdego podejmowanego działania, a także określać sposób ich oceny. W większości firm marketing opiera się na serii prób i błędów i nic w tym dziwnego. W końcu to działania...

Case study - analiza rynku stron internetowych

23 sierpnia 2016
Kategoria: Marketing i sprzedaż
doradca startupów
Krzysztof Czubak

W tworzeniu biznesu niezwykle ważnym etapem przygotowawczym jest badanie rynku. Dla mnie, jako założyciela agencji interaktywnej, była to okazja do zgłębienia informacji na temat rynku stron internetowych w Polsce...

Miniprzewodnik dla rozpoczynających e-handel

1 sierpnia 2016
Kategoria: Marketing i sprzedaż
CEO at www.virtualpeople.pl, Fundator
Grzegorz Kozak

Wszystkie badania dowodzą, że klienci coraz częściej wolą robić zakupy przez Internet, niż w sklepach stacjonarnych. Powoduje to coraz większą zachętę dla przedsiębiorców, by zacząć działać w internetowym biznesie. Na pierwszy rzut oka, nie potrzeba tu...

Masz pytanie?

Zadaj je autorom