Blog Prawo karne

Oto co powinieneś wiedzieć przed założeniem sklepu internetowego

20 stycznia 2017 / Kategoria: Marketing i sprzedaż

Sprzedaż internetowa staje się coraz bardziej popularną formą nabywania i sprzedaży produktów oraz usług. Kiedyś tylko nieliczni mogli pozwolić sobie na taki sposób prowadzenia działalności. Zazwyczaj z przywileju tego korzystały duże firmy lub osoby zajmujące się stricte technologią informatyczną.

Dziś oprogramowania sklepów internetowych dostępne są powszechnie. W zasadzie każdy może skorzystać z kuszących ofert założenia sklepu internetowego. Jedyne co powinno się zrobić wcześniej to rozpoznanie w obszarach swojej działalności, oraz poznanie i zrozumienie kwestii formalnych związanych z oprogramowaniem sklepów internetowych.

Internet proponuje wiele możliwości prostego i łatwego założenia sklepu internetowego. Propozycje są jasne, czytelne i zazwyczaj mają kilka opcji opłacalności. Począwszy od darmowych pakietów, przez rozszerzone oferty za drobną opłatą, po stały abonament za pełnie możliwości oprogramowania sklepów internetowych.

Zazwyczaj równice cenowe wynikające z oferowanych pakietów tkwią w pojemności strony i wielkości transferu miesięcznego. Dodatkowo o cenie decydują również takie elementy jak: ilość produktów jakie mogą zostać sprzedane, szablon strony, możliwość skorzystania z pomocy technicznej, jedna lub kilka wersji językowych, ilość administratorów, czy powiązanie sklepu z popularnymi portalami społecznościowymi. Prócz tych darmowych wariantów najprostszych oprogramowań sklepów internetowych, ceny wahają się w granicach 50 – 100 zł.

Zdarzają się oczywiście promocje cenowe. Wówczas ceny za rozmaite pakiety mogą zyskać sporą obniżkę i sięgnąć pułap nawet 30 zł. Przykład takich ofert można znaleźć pod adresem https://sellingo.pl/cennik#!plany-abonamentowe.

Jak wiadomo każde działania gospodarcze, a zwłaszcza założenie firmy, musi zostać opodatkowane. Przy stworzeniu i zarejestrowaniu sklepu internetowego możliwe jest wybranie opodatkowania spośród zasad ogólnych, podatku liniowego, czy ryczałtu. Wszystko oczywiście zależy od przewidywanych dochodów sklepu.

Także możliwość korzystania z wielu ulg podatkowych czy rozliczania kosztów może determinować wybór formy opodatkowania. Warto zastanowić się więc czy bardziej interesuje nas podatek dla firmy rozwijającej się, czy też stały i drobny podatek dla sklepu internetowego działającego jednostajnie.

 

ŹródłoOprogramowanie sklepów internetowych Sellingo.pl

 

Artykuł promocyjny

 

Tagi:

biznes e commerce sklep internetowy start w biznesie

Komentarze (0)

Dodaj

Podobał Ci się ten artykuł? Zapisz się do newlettera!

My też nie lubimy spamu dlatego obiecujemy wysyłać Ci tylko wartościowe treści.

Masz pytanie?

Zadaj je autorom