Blog Prawo karne

Roll up, czyli reklama tania, mobilna i skuteczna?

28 kwietnia 2017 / Kategoria: Marketing i sprzedaż

W dzisiejszych czasach marketing jest wszystkim. Dobra reklama to podstawa, gdyż pozwala dotrzeć z naszą ofertą do szerokiego grona osób i wyprzedzić konkurencję. I nie trzeba wcale wydawać na to majątku, gdyż zaskakująco skuteczną i ekonomiczną metodą reklamy są stojaki typu roll up.

Trudno wyobrazić sobie profesjonalną firmę, która uczestniczy w różnego rodzaju konferencjach i targach bez profesjonalnie przygotowanych materiałów reklamowych. Obecnie jednym z najpopularniejszych rozwiązań jest roll up, czyli rodzaj systemu wystawienniczego. Roll up składa się z kasety zawierającej zwinięty wydruk (na tworzywie PCV lub papierze) oraz stelaża, najczęściej wykonanego z aluminium. Największa zaleta tego typu stojaka reklamowego? Błyskawicznie przyciąga on uwagę. To bardzo ważne, gdyż według różnych badań na wstępne zainteresowanie klienta naszym produktem lub usługą mamy jedynie… 15 sekund! Roll up pozwala nam się pokazać, a dobrze zaprojektowany jest w stanie zachęcić potencjalnego klienta do dokładniejszego zapoznania się z naszą ofertą.

Roll up profesjonalnie się prezentuje

Jak zaznacza initi.pl posiadanie własnego roll-upu wydatnie podniesie naszą konkurencyjność firmy na różnego rodzaju wystawach czy targach, a także zwiększy zdolność dotarcia do klienta podczas spotkań promocyjnych. Trzeba jedynie zadbać o jego właściwe zaprojektowanie. Pamiętajmy, że nadmiar informacji może negatywnie wpłynąć na czytelność samej reklamy, a zwięzłość stanowi klucz do sukcesu. Ponadto najważniejsze informacje należy zawsze umieszczać na wysokości oczu.

Roll up - ekonomiczność

Roll up to nie tylko doskonała wizualizacja naszej oferty i skuteczny element promocyjny, to także rozwiązanie przyjazne naszej kieszeni, gdyż grafikę zawsze można bezproblemowo podmienić na inną. Roll up to reklama wielokrotnego użytku i niezwykle uniwersalna, głównie właśnie dzięki temu, że przekaz reklamowy możemy w dowolnej chwili dostosować do naszych – szybko zmieniających się – potrzeb. Roll up to zatem dobra inwestycja, która zwróci się znacznie szybciej, niż byśmy się tego spodziewali.

Roll up - błyskawiczny czas montażu

Roll up jest szybki i łatwy w montażu nawet dla początkującego użytkownika. A czas to pieniądz, szczególnie na różnego rodzaju konferencjach, wystawach, targach czy spotkaniach promocyjnych. Wysoka jakość aluminiowych części zapewnia trwałość i stabilność stojaka, a rozkładany maszt trójdzielny gwarantuje odpowiednie napięcie wydruku. Szybko rozłożony roll up będzie idealnie uzupełniał informacje o firmie w trakcie prezentacji lub po prostu stanowił dodatkowy element reklamowy naszego stoiska na branżowych zlotach.

Roll up jest bardzo mobilny

Stojak typu roll up jest bardzo lekki, dzięki czemu można go łatwo przenieść w inne miejsce. Nie powinno być też żadnych problemów z jego złożeniem i rozłożeniem – czynności te nie wymagają wiedzy technicznej ani specjalnych umiejętności. Po zakończeniu prezentacji grafika zostaje zabezpieczona w specjalnej kasecie. W ten sposób zyskujemy pewność, że nie ulegnie ona uszkodzeniu w trakcie transportu. Specjaliści podkreślają, że właściwie schowany wydruk jest całkowicie bezpieczny.

 

 

Artykuł promocyjny

Tagi:

biznes marketing reklama

Komentarze (0)

Dodaj

Podobał Ci się ten artykuł? Zapisz się do newlettera!

My też nie lubimy spamu dlatego obiecujemy wysyłać Ci tylko wartościowe treści.

Masz pytanie?

Zadaj je autorom