Blog Prawo karne

Pozycjonowanie stron internetowych

19 czerwca 2017 / Kategoria: Marketing i sprzedaż

Pozycjonowanie stron w Internecie to dobry sposób na promocję i dotarcie do nowych klientów za pomocą wyszukiwarki Google. Jakie są korzyści pozycjonowania?

Dotarcie do nowych klientów

Jedno z najważniejszych pytań, jakie zadają sobie właściciele firm, to: „Dlaczego powinienem pozycjonować swoją firmę w Internecie?”. Odpowiedzi na tak postawione pytanie może być wiele, jednak jedną z najważniejszych możliwości, jakie daje pozycjonowanie, jest dotarcie do nowych klientów. Dzięki obecności w Google Twoja firma dotrze do klientów, którzy w innym przypadku nie mieliby praktycznie żadnych szans na jej odnalezienie. Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google to skuteczny sposób na to, żeby dotrzeć bezpośrednio do osób, które są zainteresowane skorzystaniem z usług, które oferuje Twoja firma. W przeciwieństwie do tradycyjnych form reklamy, takich jak ulotki, billboardy oraz spoty radiowe, które są kierowane do wszystkich bez wyjątku osób, niekoniecznie zainteresowanych konkretną usługą, pozycjonowanie stron internetowych jest skierowane do osób, które aktywnie szukają podobnej oferty. Dzięki pozycjonowaniu Twoja strona www będzie wyświetlała się osobom, które w wyszukiwarce słowa kluczowe związane z jej działalnością, np. „włoska pizza w Warszawie”, „buty sportowe dla dzieci” czy też „salon fryzjerski na Żoliborzu”. To o wiele skuteczniejszy sposób na dotarcie do potencjalnie zainteresowanych klientów, ponieważ pozwala skierować działania bezpośrednio do osób, które prawdopodobnie są zainteresowane skorzystaniem z Twojej oferty.

Dopasowanie słów kluczowych

Pozycjonowanie strony w Google to forma reklamy, w której możesz samodzielnie wybrać, na jakie słowa kluczowe chcesz promować swoją firmę. Frazy kluczowe powinny być jak najbardziej dopasowane do profilu działalności firmy, a także być związane z towarami i usługami, które przynoszą największe zyski dla przedsiębiorstwa. Warto unikać fraz zbyt ogólnych, takich jak „buty sportowe” czy „zakład fryzjerski”, ponieważ konkurencja na nie jest bardzo duża, a koszt przebicia się na wysokie pozycje w Google może nie zrekompensować poniesionych kosztów. Zdecydowanie bardziej skuteczną strategią jest pozycjonowanie w Internecie na lepiej dopasowane frazy, np. lokalne, która poza szczegółami oferty uwzględniają także nazwę miejscowości, a w przypadku większych miast także dzielnicę. Warto pamiętać, że najczęściej ludzie szukają w Internecie usług w najbliższej okolicy, i właśnie do takich osób skierować swoją ofertę.

Optymalizacja budżetu reklamowego

Pozycjonowanie firmy w Internecie przynosi wiele korzyści, a przy tym wcale nie musi być drogie. Dzięki możliwości dobrania optymalnych fraz kluczowych oraz ich ilości, można z powodzeniem zaplanować miesięczny budżet, który pozwoli na skuteczne prowadzenie działań, a jednocześnie nie będzie zbytnim obciążeniem dla firmy. Planując strategię pozycjonowania firmy w Internecie warto skorzystać z pomocy specjalistów z Optima Media, którzy doradzą jakie frazy kluczowe wybrać, aby osiągnąć jak najlepszy efekt, a jak najbardziej optymalnym budżecie.

Pozycjonowanie stron internetowych stanowi obecnie jedną z najważniejszych usług składających się na marketing on-line. Warto skorzystać z tej usługi, aby pozyskać nowych klientów i podnieść obroty firmy.

 

 

 

Artykuł promocyjny

Tagi:

biznes marketing marketing w internecie

Komentarze (0)

Dodaj

Podobał Ci się ten artykuł? Zapisz się do newlettera!

My też nie lubimy spamu dlatego obiecujemy wysyłać Ci tylko wartościowe treści.

Masz pytanie?

Zadaj je autorom