Blog Prawo karne

Dla Twojej witryny też jest miejsce na pierwszej stronie Google!

31 lipca 2017 / Kategoria: Marketing i sprzedaż

Szukając konkretnej usługi bądź produktu w wyszukiwarce internetowej, po wpisaniu wybranego hasła, ukazują nam się tak duże liczby wyników, że zapoznanie się z treścią każdej podpowiedzianej strony, byłoby zwyczajnie niemożliwością. Na jakiej podstawie zatem wybieramy?

Kierujemy się pierwszymi pozycjami i co najwyżej, kilkoma pierwszymi stronami wyników, o ile jesteśmy aż tak skrupulatni i precyzyjni w swoich poszukiwaniach. Kolejno zwracamy uwagę na te fragmenty treści, które ukazują się w tytułach stron i ich opisach. W ciągu zaledwie kilku sekund jesteśmy w stanie ocenić czy wybrany adres internetowy zaprowadzi nas do pożądanych treści. Niewiele więcej potrzeba nam, by przejść przez drugi etap selekcji. Przejrzeć pobieżnie wybrane już strony i zadecydować czy na nich pozostaniemy.

Mamy zatem dwa główne czynniki, które decydują o tym czy odbiorca/czytelnik/potencjalny klient, kliknie akurat na naszą stronę, i czy na niej pozostanie. To pozycja w wyszukiwarce oraz treść. Choć trzymając się tej tytułowej, skupimy się na zadaniu zwiększenia widoczności w wyszukiwarce. Nie pominiemy jednak poszczególnych treści, które spełniają kluczową rolę w realizacji tego pierwszego. Będąc podstawą, ale i wynikiem wykorzystania rozmaitych narzędzi.

Zadbaj o wysoką jakość

Jak mawiają, „Content is King”, stąd dla pozycji strony internetowej w wyszukiwarce, kluczowe znaczenie będą mieć wysokiej jakości treści. To ma być jakość tworzona nie tylko z myślą, o jakże inteligentnym i zaawansowanym Google. To musi być jednocześnie treść przystępna, interesująca i zachęcająca każdego czytelnika. Dbamy o nią w taki sposób, by zadowolić obie strony.

Idąc tym tropem, zastanawiamy się nad doborem słów kluczowych, które w tychże treściach mają znaleźć swoje miejsce. Są to wyrażenia, jakie użytkownicy najczęściej wpisują w wyszukiwarkach internetowych. Muszą być oczywiście związane z profilem bądź działalnością firmy. Do tego dołóżmy strategie konkurencji. Przeanalizujmy działania innych, by na tej podstawie stworzyć rozwiązanie idealne. Istotne frazy zawarte w atrakcyjnej treści plus działania lepiej widziane, bardziej pożądane czy też lepsza strategia, w przeciwieństwie do konkurencji. Pomocne w tym wypadku będą rozmaite narzędzia, takie jak chociaż Clusteric Search Auditor. Pomoże nam sprawdzić, jakie frazy wykorzystuje konkurencja, a których nam brakuje.

Linkowanie, czyli...

Za pozycję strony w wyszukiwarce, w dużym stopniu odpowiadać będą backlinki, czyli linki prowadzące do naszej strony. Oczywiście, jak najbardziej wartościowe, pozyskiwane ze sprawdzonych, jakościowo dobrych źródeł.

Kolejno linkowanie wewnętrzne, czyli przeprowadzenie czytelnika przez nasz artykuł w taki sposób, by ów znalazł w nim link do innego naszego artykułu. Tutaj jednak trzeba skupić się na właściwym linkowaniu wewnętrznym. Konstruowaniu linków nie tylko pod wyszukiwarkę, ale i czytelnika oraz umiar w umieszczaniu linków wewnętrznych na swojej witrynie.

Formatuj, optymalizuj i przystosowuj

Treść musi wyglądać. Będąc przejrzystą dla czytelnika, wpłynie pozytywnie na pozycję w wyszukiwarce. Formatuj zatem tekst, używaj nagłówków, ale i optymalizuj odpowiednio obrazy, a następnie przystosuj witrynę pod urządzenia mobilne. Koniec końców zyskasz znacznie więcej niż „tylko” wysoką pozycję, w coraz bardziej wymagającym Google.

 

 

 

Artykuł promocyjny

Tagi:

biznes marketing internetowy SEO

Komentarze (0)

Dodaj

Podobał Ci się ten artykuł? Zapisz się do newlettera!

My też nie lubimy spamu dlatego obiecujemy wysyłać Ci tylko wartościowe treści.

Masz pytanie?

Zadaj je autorom