Blog Prawo karne

.BespokeChat

 

 

Nazwa startupu: .BespokeChat

Adres www: www.bespokechat.com

Adres e-mail: biuro@bespokechat.com

Czym jest wasz startup?:

.BespokeChat to zespół sprzedawców obsługujący LiveChat na Twojej stronie Jesteśmy zespołem nastawionym na wyniki. Specjalizujemy się we wsparciu sprzedaży, generowaniu leadów oraz podnoszeniu konwersji w procesach marketingowych na stronach internetowych. Każdy nasz operator czatu posiada nie tylko praktyczne doświadczenie w obsłudze narzędzia ale również podstawową wiedzę w zakresie oferty klienta.

Jaki problem rozwiązujecie?:

Zalety powierzenia obsługi czatu zespołowi .BespokeChat Obsługa pn-nd 8.00-23.00 - obsługa Twojego klienta wieczorami i w weekendy Kompleksowa obsługa - brak konieczności angażowania własnych pracowników w proces obsługi czatu Optymalizacja kosztów - operator obsługuje kilka stron - jego praca jest tańsza i efektywniejsza niż Twojego pracownika Profilowanie klienta -filtrowanie potencjalnych klientów podczas rozmowy i znajdowanie tych spełniających określony profil Pełna transparentność - Możliwość wglądu w zapis każdej rozmowy przeprowadzonej przez .BespokeChat poprzez nasz panel klienta Możliwości integracji - otrzymywanie informacji o leadach przez email i sms lub możliwość integracji z wybranym narzędziem CRM

Do kogo skierowany jest wasz produkt?:

E-commerce, sklepy internetowe, deweloperzy, dealerzy samochodowi, firmy kurierskie, e-usługi, rekrutacje online.

Jaki macie model biznesowy?:

Model rozliczenia dostosowywany jest indywidualnie do klienta. Możliwe modele współpracy to rozliczenie oparte o podstawę + opłatę za efekt / opłatę za efekt / abonament

Kto jest waszą największą konkurencją i jakie widzicie bariery w rozwoju biznesu?:

Call center oferujące kompleksowe usługi, w ramach których usługi obsługi czat w większości traktowane są jako "zło konieczne"

Czy poszukujecie partnerów, którzy pomogą wam rozwinąć Wasz projekt?:

Jesteśmy otwarci na propozycje współpracy

Jaki jest Wasz dotychczasowy największy sukces?:

Pozyskanie grona klientów z kilku branży, którzy nieprzerwanie korzystają z naszych usług.

Jakie macie plany rozwoju?: Ambitne! :-)

Podobał Ci się ten artykuł? Zapisz się do newlettera!

My też nie lubimy spamu dlatego obiecujemy wysyłać Ci tylko wartościowe treści.

Masz pytanie?

Zadaj je autorom