Blog Prawo karne

anydata.online

 

 

Nazwa startupu: anydata.online

Adres www: anydata.online

Adres e-mail: biuro@anydata.online

Czym jest wasz startup?:

Projekt anydata.online to aplikacja webowa dla firm produkcyjnych i usługowych. Ułatwia zbieranie i analizę danych, które pomagają ocenić wydajność pracowników, wykorzystanie maszyn i urządzeń oraz jakość wykonywanych zadań.

Jaki problem rozwiązujecie?:

Podnosimy produktywność pracowników. Zwiększamy wykorzystanie maszyn i urządzeń. Raporty generowane w aplikacji umożliwiają znalezienie "wąskich gardeł", pomagają ocenić rentowność zleceń. Eliminujemy papierowe lub excel'owe raporty pracy.

Do kogo skierowany jest wasz produkt?:

Głównie do małych i średnich przedsiębiorstw, w większych firmach może wspomóc konkretny dział, lub obszar działania który trudno objąć dużym systemem zarządzania. Aplikacja sprawdzi się w monitorowaniu produkcji, dobrze poradzi sobie również wszędzie tam gdzie wykonywane są jakieś usługi. Może usprawnić pracę managera firmy budowlanej umożliwiając zbieranie danych z wielu budów, pokaże postępy prac w firmie produkcyjnej, szczególnie w takiej, która pracuje na kilka zmian. Świetnie sprawdza się w monitorowaniu zleceń które wykonuje się w wielu lokalizacjach. Prawie w każdej organizacji zastosowanie anydata.online może przynieść korzyści.

Jaki macie model biznesowy?:

Aplikację oferujemy w modelu SaaS, co przekładając na zarabianie oznacza miesięczny abonament.

W jaki sposób pozyskujecie klientów?:

W pierwszych miesiącach po starcie aplikacji nawiązywaliśmy bezpośrednie relacje z lokalnymi przedsiębiorstwami i był to główny kanał sprzedaży anydata.online. Obecnie skupiamy się na tworzeniu unikatowych treści które pomogą nam dotrzeć do odbiorców. Promocję planujemy poprzez artykuły w prasie branżowej i reklamę typu SEM.

Jakie macie plany rozwoju?:

Dedykowana aplikacja na Android, dla wygodniejszego raportowania w terenie, z opcjonalnym pozyskaniem i prezentacją danych geolokalizacyjnych. Wersja angielska i działania marketingowe w Wielkiej Brytanii. Realizację mniej wymagających funkcji uzależniamy od feedback’u klientów. Rozważamy też integrację z którymś systemem zarządzania urlopami.

Podobał Ci się ten artykuł? Zapisz się do newlettera!

My też nie lubimy spamu dlatego obiecujemy wysyłać Ci tylko wartościowe treści.

Masz pytanie?

Zadaj je autorom