Blog Prawo karne

PushPushGo

 

 

Nazwa startupu: PushPushGo

Adres www: www.pushpushgo.com

Adres e-mail: hello@pushpushgo.com

Czym jest wasz startup?:

PushPushGo to platforma do tworzenia, targetowania oraz wysyłki spersonalizowanych powiadomień web push. Wspiera sklepy internetowe, blogi, agencje marketingowe oraz wszystkich Klientów, którym zależy na szybkiej i skutecznej komunikacji bez zaśmiecania skrzynki mailowej subskrybentów. PushPushGo oferuje również innowacyjne narzędzia generujące ruch i sprzedaż w ecommerce.

Jaki problem rozwiązujecie?:

W przypadku powiadomień web push marketer nie musi martwić się o dostarczalność swoich komunikatów i działanie filtrów antyspamowych, tak jak jest to w przypadku email marketingu. Rozwiązanie to niweluje również problem SPAMu oraz zaśmieconych skrzynek subskrybentów.

Do kogo skierowany jest wasz produkt?:

Głównie do branży e-commerce. Wspieramy też wszystkich Klientów, którzy chcą zwiększyć ruch na swojej stronie www oraz wykorzystując informacje o ruchu użytkowników, sprzedaż. Współpracujemy z blogerami czy serwisami informacyjnymi. Jesteśmy także otwarci na współpracę B2B, white label czy integrację bezpośrednio przez API, np. z platformami ecommerce.

Jaki macie model biznesowy?:

To platforma SaaS, działająca w modelu abonamentowym oraz prepaid. Proponujemy 2 plany: - Elastyczny - prepaid, - Cykliczny - ze stałą opłatą abonamentową. Nasi Klienci mogą zapoznać się z usługą, korzystając z 30-dniowego okresu testowego z dostępem do wszystkich funkcjonalności serwisu.

W jaki sposób pozyskujecie klientów?:

Poprzez dedykowane integracje z platformami ecommerce oraz podczas wystąpień na wydarzeniach branżowych.

Jakie macie plany rozwoju?:

Chcemy wprowadzić na rynek autorskie narzędzie w postaci heat map (tzw. mapy ciepła) stron internetowych, na podstawie których marketerzy będą mogli tworzyć dedykowane kampanie web push dla swoich klientów i wysyłać je w czasie rzeczywistym. Planujemy również integrację z ZAPIER i pozostałymi platformami e-commerce.

Podobał Ci się ten artykuł? Zapisz się do newlettera!

My też nie lubimy spamu dlatego obiecujemy wysyłać Ci tylko wartościowe treści.

Masz pytanie?

Zadaj je autorom