Blog Prawo karne

Bike Service

Nazwa startupu: Aplikacja BikeService 

Adres www: http://bikeserviceapp.pl/

Adres e-mail: biuro@bikeserviceapp.pl

Czym jest wasz startup?:

Aplikacja Bike Service umożliwia użytkownikowi bez wychodzenia z domu znaleźć punkt serwisowy, zobaczyć ceny usług i zrobić rezerwację naprawy roweru. Nie trzeba nic już szukać w internecie. Jeśli serwis oferuje usługi mobile, to rower zostanie odebrany i przywieziony po naprawie. W aplikacji również istnieje możliwość oceny pracy mechanika. Dodatkowo został stworzony system zgłoszeń dla serwisów, który w pełni obsługuje prace mechaników niezależnie od tego czy klient korzysta z aplikacji czy też nie.

Jaki problem rozwiązujecie?:

Problem związany ze znalezieniem właściwego i profesjonalnego serwisu rowerowego niezależnie od lokalizacji. Problem związany również z oszczędnością czasu np. rower może być serwisowany w trakcie naszej pracy. Dla serwisów rozwiązujemy wiele problemów związanych z pracą mechaników. Np. ewidencja napraw, historia roweru, czas pracy mechanika nad rowerem, ułatwiony kontakt z klientem oraz statystyka pracy całego serwisu. Dajemy również zaistnieć jednoosobowym serwisom mobilnym, które nie mają swojej stacjonarnej siedziby.

Do kogo skierowany jest wasz produkt?:

Do wszystkich rowerzystów zarówno nieznających się na rowerach, jak i maniaków rowerowych z poszczególnych grup np. szosa, downhill, mtb, triathlon itp. Wszystko niezależnie od miejsca zamieszkania. Chcielibyśmy docierać również do osób, które dojeżdżają rowerem do pracy.

Jaki macie model biznesowy?:

Projekt zarabia na siebie dzięki abonamentowi rocznemu jaki płacą serwisy rowerowe. W zamian dostają cały pakiet obsługi oraz formę promowania dzięki aplikacji. Wszystko odbywa się w modelu SaaS, który idealnie wpasowuje się w potrzeby branży rowerowej.

W jaki sposób pozyskujecie klientów?:

Większość klientów pozyskujemy przez B2B. Dodatkowo spora część właścicieli sklepów widzi już nas w internecie i wzajemnie sobie poleca nasz produkt. Liczmy też na to, że nasze działania marketingowe w gazetach branżowych przyniosą pozytywny rezultat.

Jakie macie plany rozwoju?:

Przed rozpoczęciem nowego sezonu rowerowego w Polsce chcemy być dostępni w ok. 10 miastach. Aktualnie rozbudowujemy opcje systemu zgłoszeń dla serwisów, aby jeszcze bardziej ułatwić im pracę. Dużo pracy też będziemy poświęcać na edukację naszych klientów, która na pewno przyczyni się do większej informatyzacji tego segmentu. Docelowo aplikacja będzie też rozbudowana o funkcje ułatwiające określenie usterki, bądź usługi serwisowej roweru. Pomysłów jest mnóstwo ponieważ branża bardzo chłonie nowości i ciężko by było wszystko opisywać. Planem na przyszłość (2018-2019) jest wdrożenie systemu w serwisach na Litwie, Słowacji, w Czechach, Holandii i Wielkiej Brytanii. 

Podobał Ci się ten artykuł? Zapisz się do newlettera!

My też nie lubimy spamu dlatego obiecujemy wysyłać Ci tylko wartościowe treści.

Masz pytanie?

Zadaj je autorom