Blog Prawo karne

Mindlow

Nazwa startupu: Mindlow.pl

Adres www: http://mindlow.pl

Adres e-mail: kontakt@mindlow.pl

Czym jest wasz startup?:

Jesteśmy agencją konsultingową, która specjalizuje się w budowaniu marek w branży e-commerce. Naszą ideą jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, zbudowanym przez 9 lat w pracy dla największych marek w Polsce. Jesteśmy ekspertami, którzy badają świat cyfrowy, zachowania konsumentów, odkrywamy nowości, wychwytujemy wzorce i ostatecznie tworzymy rozwiązania, które są wsparciem dla biznesu. Specjalizujemy się w następujących usługach: - budowa strategii w kanale online - big-data: zbieranie i analiza danych - integracje kanałów styku klienta z marką (OmniChannel) - analiza i tworzenie map konkurencji - konsulting i wsparcie know-how - budowa i nadzorowanie działań marketingowych - kompleksowa strategia budowy oraz rozwoju serwisów internetowych - automatyzacja procesów biznesowych i logistycznych - szkolenia i codzienne wsparcie - rekrutacja specjalistów

Jaki problem rozwiązujecie?:

W głównej mierze rozwiązujemy problemy naszych klientów, budujemy marki online oraz zwiększamy sprzedaż. Najcześciej rozwiązujemy następujące problemy: - brak wzrostu i sprzedaży w kanale online - brak wiedzy na temat zachowań użytkowników - brak strategii rozwoju i odpowiednich działań marketingowych - brak automatyzacji narzędzi i logistyki - przestarzała i mało skalowalna infrastruktura IT - brak odpowiedniej wiedzy w zakresie szeroko pojętego rynku e-commerce - brak pomysłu na dalszy rozwój firmy i wiele innych... Każdy klient ma indywidualne problemy, także staramy się dopasować pod klienta, poznać jego biznes, potrzeby, otoczenie, rynek i na tej podstawie przygotować odpowiednie rozwiązania.

Do kogo skierowany jest wasz produkt?:

Kierujemy nasze usługi do marek, które sprzedają lub zaczynają swoją przygodę w e-commerce.

Jaki macie model biznesowy?:

Nasz model biznesowy opiera się o świadczenie usług, które indywidualnie dopasowujemy pod klienta.

W jaki sposób pozyskujecie klientów?:

Posiadamy ponad 9 letnie doświadczenie w e-commerce, także opieramy się głównie o polecenia i swoją bazę klientów. Obecnie chcemy pozyskiwać klientów drogą naturalną, czyli content marketing, cold-email oraz wydarzenia branżowe.

Jakie macie plany rozwoju?:

Zaplanowaliśmy rok 2017 jako czas na budowę PR naszej marki w świadomości naszych klientów oraz pozyskanie ciekawych i wartościowych projektów.

Podobał Ci się ten artykuł? Zapisz się do newlettera!

My też nie lubimy spamu dlatego obiecujemy wysyłać Ci tylko wartościowe treści.

Masz pytanie?

Zadaj je autorom