Nazwa startupu: .BespokeChat
Miasto: Wrocław
Adres www: www.bespokechat.com
Adres e-mail: biuro@bespokechat.com
Branża: obsługa klienta/ wsparcie sprzedaży
Czym jest wasz startup?
.BespokeChat to zespół sprzedawców obsługujący LiveChat na Twojej stronie Jesteśmy zespołem nastawionym na wyniki. Specjalizujemy się we wsparciu sprzedaży, generowaniu leadów oraz podnoszeniu konwersji w procesach marketingowych na stronach internetowych. Każdy nasz operator czatu posiada nie tylko praktyczne doświadczenie w obsłudze narzędzia ale również podstawową wiedzę w zakresie oferty klienta.
Jaki problem rozwiązujecie?
Zalety powierzenia obsługi czatu zespołowi .BespokeChat Obsługa pn-nd 8.00-23.00 – obsługa Twojego klienta wieczorami i w weekendy Kompleksowa obsługa – brak konieczności angażowania własnych pracowników w proces obsługi czatu Optymalizacja kosztów – operator obsługuje kilka stron – jego praca jest tańsza i efektywniejsza niż Twojego pracownika Profilowanie klienta -filtrowanie potencjalnych klientów podczas rozmowy i znajdowanie tych spełniających określony profil Pełna transparentność – Możliwość wglądu w zapis każdej rozmowy przeprowadzonej przez .BespokeChat poprzez nasz panel klienta Możliwości integracji – otrzymywanie informacji o leadach przez email i sms lub możliwość integracji z wybranym narzędziem CRM
Do kogo skierowany jest wasz produkt?
E-commerce, sklepy internetowe, deweloperzy, dealerzy samochodowi, firmy kurierskie, e-usługi, rekrutacje online.
Jaki macie model biznesowy?
Model rozliczenia dostosowywany jest indywidualnie do klienta. Możliwe modele współpracy to rozliczenie oparte o podstawę + opłatę za efekt / opłatę za efekt / abonament
Kto jest waszą największą konkurencją i jakie widzicie bariery w rozwoju biznesu?
Call center oferujące kompleksowe usługi, w ramach których usługi obsługi czat w większości traktowane są jako “zło konieczne”
Czy poszukujecie partnerów, którzy pomogą wam rozwinąć Wasz projekt?
Jesteśmy otwarci na propozycje współpracy
Jaki jest Wasz dotychczasowy największy sukces?
Pozyskanie grona klientów z kilku branży, którzy nieprzerwanie korzystają z naszych usług.
Jakie macie plany rozwoju?
Ambitne! 🙂