czw.. mar 28th, 2024

Listen to “MWF 171: Lokalna firma na Facebooku – Katarzyna Granops-Szkoda” on Spreaker.

Kiedyś podstawą promocji lokalnych przedsiębiorstw były plakaty lub ulotki. Dziś większość nowo otwieranych interesów kieruje się w stronę Facebooka, który w niektórych branżach – świetnym przykładem jest tutaj rynek kosmetyczny – zastępuje firmowe strony internetowe. Właściciele lokalnych biznesów mogą za pomocą Facebooka nie tylko budować społeczność wokół marki, zyskiwać polecenia i opinie, ale również wchodzić w interakcje z odbiorcami, organizować wszelkiego rodzaju konkursy i zwiększać swój zasięg.

O tym, jak skutecznie promować lokalny biznes na Facebooku Marek Jankowski z Mała Wielka Firma rozmawiał z Katarzyną Granops-Szkodą, redaktor naczelną czasopisma „Sprawny Marketing”.

Wszystkich właścicieli przedsiębiorstw o zasięgu lokalnym zachęcamy do wysłuchania kolejnego podcastu Małej Wielkiej Firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *