Blog doradztwo biznesowe

Terra Run

Nazwa startupu: Terra Run

Adres www: http://www.terra.run

Adres e-mail: office@terra.run

Czym jest wasz startup?

TerraRun jest ideą pogodzenia dwóch światów. Pierwszym z nich jest ten tradycyjny, odczuwalny i rzeczywisty, kiedy jesteś›my na świeżym powietrzu, spacerując, biegając, jeżdżąc na rowerze czy nawet pływając żaglówką lub kajakiem. Towarzyszy temu często jakaś przygoda, poznawanie nowych rzeczy, wspaniale spędzony czas z rodziną, znajomymi i dobra zabawa. Drugi świat tworzą wszechobecna technologia oraz pokolenia mobilne, nierozstające się ze swoimi smartfonami, dostępem do Internetu, często potrzebujące dodatkowego bodźca, by aktywnie korzystać z dobrodziejstw tego pierwszego świata. Idea łącząca te dwa, konkurujące ze sobą obecnie światy była impulsem, który sprawił, że TerraRun powstało i działa. Aplikacja była miejscem łączącym technologię, szczególnie mobilną i nowe oczekiwania, z przestrzenią, przyrodą, rywalizacją i zabawą, a przede wszystkim ciekawością świata. TerraRun jest aplikacją mobilną, dzięki której zagramy we wcześniej przygotowaną grę terenową, w miejscu gdzie jesteśmy lub gdzie zamierzamy pojechać. Jest też platformą do łatwego projektowania takich gier, zapraszania uczestników i rywalizacji w grupach. …

Jaki problem rozwiązujecie?…

Wspominaliś›my już o tym w wątku o łączeniu światów a chcielibyśmy, by ludzie aktywnie poznawali miejsca, w których przebywają. Niewiele osób ma czas na studiowanie i zapamiętywanie przewodników, docieranie do ciekawostek i historii danego miejsca. My to podajemy na tacy proponując nowoczesne narzędzie, w którym jest miejsce na sprawdzenie swojej wiedzy, rywalizację z czasem czy zabawę w grupach. Udało nam się™ też potwierdzić, że pokolenie mobilne potrzebuje dodatkowych czynników wspierających kiedyś› tak €žzwyczajne aktywności jak spacer, wycieczkę™ z rodzicami czy ze znajomymi. Danie mu tych możliwości, z dodatkowymi elementami grywalizacji, czyli zdobywaniem punktów i rywalizacją, okazało się™ strzałem w dziesiątkę™ w wielu sytuacjach, w których wiało nudą.…

Do kogo skierowany jest wasz produkt?

Odbiorcą jest każdy, kto porusza się w terenie. Bez znaczenia, czy jedzie na rowerze, idzie na spacer z rodziną, biega po mieś›cie ze znajomymi czy pływa żaglówką po Mazurach. Jeś›li przy okazji tego przemieszczania się chce zrobić‡ coś› fajnego, ekscytującego, a ponadto poznać‡ historię™, tajemnice i ciekawostki otaczającego ś›wiata, to TerraRun jest wł‚aśnie dla niego. Poś›rednio odbiorcami są też firmy organizujące wszelkie wydarzenia związane z byciem na świeżym powietrzu. Dzięki nam takie organizacje mogą szybko dodać‡ fajną, nową wartość dla swoich projektów.

Jaki macie model biznesowy? 

Projekt powstał z pasji, w tym z chęci dzielenia się wspominaną przygodą z innymi, a więc z pewnością pozostanie aplikacją darmową. Będzie jednak można natrafić na gry płatne, specjalnie przygotowane, pokazujące unikatowe i dodatkowe atrakcje w danym terenie. A więc gdy ktoś już „zaliczy” w swojej okolicy wszystkie darmowe pozycje, będzie mógł za kilka złotych nabyć coś specjalnego. TerraRun to oczywiście również platforma i narzędzie do szybkiego tworzenia dowolnych gier terenowych w dowolnym miejscu na świecie – możliwości rozwoju i współpracy z firmami czy organizacjami lokalnymi jest bardzo wiele. Przygotowanie gry można zamówić, możliwe będzie także wykupienie dostępu do części projektowania gier i samodzielne tworzenie unikatowej zawartości.

W jaki sposób pozyskujecie klientów?

Aplikacja jest darmowa, więc każdy może ją pobrać i zagrać w dużą liczbę gier, to jeden z kanałów. Drugim jest oczywiście współpraca z organizacjami lokalnymi oraz reklama w mediach społecznościowych.

Jakie macie plany rozwoju?

Prócz tych wynikających wprost z uwag użytkowników i planów nowych funkcjonalności planujemy znacząco zwiększyć liczbę gier, bo to one są prawdziwą wartością. Chcemy, by każde ciekawe miejsce miało swoje umocowanie w TerraRun. Zaczynamy również współpracę w tworzeniu nowych gier z organizacjami lokalnymi, gminami, miastami, punktami informacji turystycznej, jak również całą rzeszą firm tworzących wszelakie wydarzenia dla firm.

Podobał Ci się ten artykuł? Zapisz się do newlettera!

My też nie lubimy spamu dlatego obiecujemy wysyłać Ci tylko wartościowe treści.

Masz pytanie?

Zadaj je autorom