Blog doradztwo biznesowe

TeleCube.pl

Nazwa startupu: TeleCube.pl

Adres www: https://www.telecube.pl/

Adres e-mail: info@telecube.pl

Czym jest wasz startup?

Wirtualna centrala telefoniczna TeleCube.pl, to system do zarządzania połączeniami telefonicznymi i usługami telekomunikacyjnymi w firmie. Oferujemy bardzo rozbudowany, ale też intuicyjny i przyjazny panel Klienta, którego sercem jest narzędzie do graficznego opracowywania schematów centrali. Centrala TeleCube.pl udostępnia takie opcje jak: IVR, warunek czasowy, fax internetowy, telekonferencje, kolejkowanie, statystyki z kolejek (rozmów) w postaci tabel i wykresów, wirtualny lektor, transfer połączeń i wiele innych.

Jaki problem rozwiązujecie?

Naszym celem jest aby nawet mikrofirma mogła, bez pomocy specjalisty z dziedziny IT (ewentualnie z małą pomocą naszego działu BOK :)), szybko i za rozsądne pieniądze, opracować i wdrożyć własną centralkę telefoniczną. Dążymy do tego by nasza usługa była maksymalnie intuicyjna, prosta, ale oferowała szeroki wybór funkcji i rozwiązań.

Do kogo skierowany jest wasz produkt?

Naszymi odbiorcami są przedsiębiorstwa, kluby sportowe, fundacje, urzędy gmin, zrzeszenia. Generalnie cały sektor biznesowy i okołobiznesowy.

Jaki macie model biznesowy?

Wirtualna centrala telefoniczna TeleCube.pl jest oferowana w formie pakietów, dostosowanych do potrzeb Klienta. Najtańszy wariant, na 4 stanowiska kosztuje 29 zł netto / miesiąc. Pomimo niskiej ceny, zawiera on jednak i tak większość niezbędnych funkcji centrali. Droższe pakiety zawierają dodatkowo telekonferencje, nagrywanie rozmów oraz większą ilość numerów. Claude ICT Poland, będąc operatorem telekomunikacyjnym, może zaoferować wraz z usługą centrali, atrakcyjne stawki na połączenia telefoniczne oraz numery stacjonarne polskie i zagraniczne (numery zagraniczne, już od 19 zł netto / miesiąc).

W jaki sposób pozyskujecie klientów?

W początkowych okresie pozyskiwaliśmy Klientów głównie poprzez działania w obszarze marketingu internetowego. Obecnie, oprócz ww., Klienci trafiają do nas za pośrednictwem naszych partnerów, poprzez rekomendacje naszych Klientów oraz ze zrealizowanych przez nas szkoleń czy warsztatów.

Jakie macie plany rozwoju?

Posiadamy już Klientów zagranicznych, ale interesuje nas znaczne zwiększenie ich ilości. Stąd w niedalekich planach przewidziana jest ekspansja na rynki zagraniczne. Dodatkowo stawiamy na stały/stabilny rozwój zasobów osobowych.

Podobał Ci się ten artykuł? Zapisz się do newlettera!

My też nie lubimy spamu dlatego obiecujemy wysyłać Ci tylko wartościowe treści.

Masz pytanie?

Zadaj je autorom